El Festival Internacional de Música ‘Castell de Benissanó’ cierra con éxito de alumnos y público

La alcaldesa de Benissanó avanza la celebración de próximas tras los resultados de la primera edición

El Festival Internacional de Música ‘Castell de Benissanó’ ha echado el cierre con el percusionista Miquel Bernat que dirigió e interpretó diferentes piezas de música vanguardista. Por el escenario han desfilado Cristina Faus y Albert Montserrat, Vicent Olmos y el venezolano Manuel Rangel que ofreció un espectacular concierto de maracas.

El Festival Internacional de Música ‘Castell de Benissanó’ ha cerrado su primera edición con “un gran éxito”, tanto por el número de alumnos inscritos como  por el público asistente a los conciertos que se celebraron en el Teatro Municipal durante todos los días del festival.

En la primera edición  del certamen han participado músicos de primer nivel internacional como el percusionista Miquel Bernat, el trompeta Max Sommerhalder o el trombonista Ricardo Casero, que han sido, junto con otros profesores de primer nivel, los encargados de llevar a cabo las clases, las masterclass y las conferencias.

El Festival Internacional de Música ‘Castell de Benissanó’ ha permitido ver en directo actuaciones como el recital de canto a cargo de Cristina Faus y Albert Montserrat, el recital de trompeta a cargo de Vicent Olmos o el espectacular concierto de maracas del venezolano Manuel Rangel. Como colofón, el percusionista Miquel Bernat dirigió e interpretó diferentes piezas de música vanguardista con que se puso fin a este festival de música.

La alcaldesa de Benissanó, Amparo Navarro, ha destacado que “durante esta semana en Benissanó se ha hecho música, se ha enseñado música y se ha podido disfrutar y emocionar con la música”. Por lo que avanzó que “todo esto nos empuja y anima para continuar llenando de música Benissanó en próximas ediciones”.

La primera edil socialista agradeció la colaboración de la dirección del colegio público y de la sociedad musical La Familiar por facilitar sus instalaciones, de los trabajadores del Ayuntamiento y del comité organizador del festival, así como la acogida de los vecinos de Benissanó a los músicos y asistentes, venidos de diferentes puntos de la geografía española.

3 Comments
  1. Un te que donar se compte per al que val i quines son les seves limitacions, hi ha que tindre empatia i saber motivar a cadascun dels que formem part d´aquesta societat a part de tindre unes condicions innates les quals no te. A Que esperen a que passe al igual que la pobla que el acomiaden o que el inviten a anar-se’n. A la pobla hi ha hagut un canvi espectacular, pregunten als músics, directius i tothom de la banda veïna i corroboren el canvi que han tengut contractant a un gran professional i no aquest espant-alloques, el nou mestre de la banda veïna te una forma de treballar prou ben distinta, mes professional, mes disciplinada i no tant xarona com passa a la nostra banda. Avui només podem fer un concert en festes, poc mes i a dures penes. Al assajos no van ni quatre gats. Indignant i vergonyós per a la societat. Directiva i mestre prenguen nota del declivi al qual han sotmés a aquesta societat.

  2. Doncs que soc músic, em considere apolític, parle des de la humil tat i perquè me estime la meva banda, tan sols comentar que avui per hui crec que a cadascun dels músics i Benissaners estem avergonyits de com se esta portant endavant aquesta societat d’aquesta forma tan Xarona. Hi ha una falta de capacitat de motivació per part del mestre per conduir la familiar. La directiva en lloc de prendre mesures mira cap a altre lloc. Perjudicant la banda del nostre poble a costa dels seus interessos familiars . No es donen compte de la caiguda lliure a la que es troba la nostra banda, cadascú val pel que val . Perpetuar-se no produeix altra cosa que el anquilosament de la societat, la vida te etapes, la etapa d´aquesta persona tots sabem que ja fa temps que es va acabar. Si no donen temps al temps. Que tot no es estar a la poltrona omplin-se les butxaques amb varius treballs mal desenvolupats.

Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.

logo infoturia roig

InfoTúria Periòdic del Camp de Túria · C/Belgrado, 17 · La Pobla de Vallbona · Tel. 962744555

Contacta amb InfoTúria ací

Llicència CC 3.0
Segueix-nos en