Benaguasil celebra l’exaltació de Paula i Ana com a Falleres Majors

Galeria 5 Fotos
falleras mayores benaguasil4

Aquest cap de setmana, Benaguasil ha celebrat l’acte de proclamació dels màxims representants de les Falles 2026: Ana Puchau Blay com a Fallera Major, Paula Ricart Castillo com a Fallera Major Infantil, i Manuel Cabrerizo Hervás, President Infantil.

La jornada es va iniciar amb una cercavila en el qual les màximes representants de Benaguasil van ser acompanyades per les comissions falleres i per juntes locals de poblacions veïnes, així com per les autoritats locals desde la Plaça Mariano Benlliure fins a les portes de l’Auditori de la Unió Musical.

Passades les set de la vesprada donava principi l’acte, i el públic es posava en peus per a rebre a Manuel i a Paula. Tot seguit es va realitzar la imposició de la banda i la joia de mans de la regidor de Falles, Ana Aleixandre.

Posteriorment va ser el moment de cridar a la seua cort d’honor formada per les xiquetes Alexia Calvet, Isabel.la Soler, *Nadia Cañete i el xiquet Jose Cebrián.

Amb els representants infantils presentats va arribar el moment de proclamar a Ana Puchau com a Fallera Major de Benaguasil. Llegida l’acta d’elecció i nomenament per la secretària general de Junta Local Fallera, va ser l’alcalde qui juntament amb la mare d’Ana li va imposar la banda.

Finalitzada la proclamació, es va donar pas a l’entrada a l’escenari de les juntes locals de Riba-roja, La Vall d’Uixó, Benicarló i Utiel, així com de les 10 comissions falleres de Benaguasil, que abrigallaven amb entusiasme als seus representants.

Com a colofó, la regidor de Falles i l’alcalde van imposar l’escut d’or del municipi a Ana, Paula i Manuel, i també a la nova presidenta de la Junta Local Fallera Maria José Guillem.

No Comments Yet

Respondre

La seua adreça no es publicarà.