25N: Olocau dissenya samarretes reivindicatives

taller camisetas olocau

Els actes per a commemorar el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona continuen a Olocau i este matí ha conclòs el segon d’ells: el taller de creació i disseny de samarretes reivindicatives pel 25N.

La iniciativa, impartida per l’empresa NIMIA Consulting i organitzada per la Regidoria d’Igualtat i Dona, ha tingut lloc dimecres passat a la vesprada i hui en l’Espai Co-Working i ha comptat amb una gran acollida. En este sentit, en les seues dos sessions, l’activitat ha comptat amb la participació de persones de totes les edats, que han mostrat el seu compromís i la seua implicació enfront de la violència masclista amb els missatges i els dissenys triats per a les seues samarretes.

En definitiva, un taller que s’ha desenvolupat amb un èxit d’assistència i de satisfacció, com han pogut comprovar la regidora de Serveis Socials, Olga Brínquez (que hi ha estat present els dos dies), i l’alcalde, Antonio Ropero, qui hi va acudir dimecres i va destacar “la importància de seguir duent a terme este tipus de propostes, que promouen la conscienciació des de la creativitat i que atrauen per igual a majors i menuts”.

No Comments Yet

Respondre

La seua adreça no es publicarà.