El PSOE proposa donar a les associacions locals les partides econòmiques per als partits polítics, el PP s’oposa

El PP ha aprovat el pressupost del 2011. Hi ha un dèficit important i existeix un deute financer de quasi 2 milions. El PSOE ha presentat una proposta per a assignar ajudes a les associacions locals, però el PP l’ha rebutjat.

José García

L’any 2011 vindrà carregat de restriccions pressupostàries en Benissanó. La situació dels comptes públics requerirà d’un temps estrenyent-se ben fort el cinturó i l’equip de govern, liderat per la popular Isabel Castellano, ho sap. Per això ha sigut necessari retallar en moltes partides i els ciutadans ho notaran.

També és conscient d’això el PSOE. El seu portaveu, Manuel Castellano, va percebre que en els comptes públics locals està previst eliminar les partides pressupostàries per a les diferents associacions locals. “En el 2010 es van destinar 8.200 euros a les diferents associacions; en 2011, ni un euro”, afirma el líder dels socialistes.

És per això que, de cara al ple que es va celebrar el passat 30 de novembre, des del PSOE de Benissanó es formulà una esmena parcial que havia sigut presentada el dijous 25 de novembre: en ella, els socialistes proposaven que tots els recursos econòmics que, segons la llei, s’han d’assignar als dos grups polítics (al PP i al PSOE, més les que corresponen als regidors dels dos grups per l’assistència a plens, comissions, juntes de govern, etc.) es destinaren de forma íntegra a ajudar  les associacions del poble, vist que en 2011 no s’ha previst oferir-los cap ajuda econòmica.

“Però l’equip de govern va votar en contra, davant la nostra sorpresa”, diu Manuel Castellano. Segons assenyala, la quantitat que podria destinar-se a les associacions, si s’aprova la proposta socialista, és de 9.550 euros. “L’alcaldessa diu que les associacions locals no es queda- ran sense ajudes, però eixes ajudes  no consten en cap partida dels pressupostos”.

Pressupost auster
Manuel Castellano, d’altra banda, considera que el pressupost del 2011 (de 1,2 milions d’euros) “és auster i prou més real que els últims, ja que eixos eren pura ficció”.

Per al portaveu socialista, estos comptes són poc menys que una obligació per les actuals circumstàncies: “A data de 31 de desembre de 2009, existeix un dèficil de 520.546 euros i, de cara al 2011, el deute financer és de 1.983.000 euros, amb una càrrega financera de 146.145 euros a l’any. Opinem que la situació és alarmant”.

 

86 Comments
  1. com sempre……… táctica del psoe:………. això, que en este poble no hi ha. I a espanya……. a parlar de tot menys de millorar la situació.

    parleu parleu que el temps corre i la gent cada vegada pitjor.

  2. Lo hago en seguida, pero da igual: Andalucía y Castilla-La Mancha están MENOS endeudadas que la Comunidad Valenciana (es lo que tiene ser la primera y la segunda Comunidad MÁS endeudada, en según qué clafisicaciones). Los cargos públicos de esas dos Comunidades Autonónomas cobran MENOS que los de la Comunidad Valenciana. La Sexta y Cuatro son cadenas PRIVADAS, que no se mantienen con los impuestos de los ciudadanos; Canal 9 es PÚBLICA y la pagamos los valencianos, tanto los que la ven como los que no, con nuestros impuestos. ¿Quieres más? Me parece que a tí sí que te hace falta mirarte los primeros capítulos… échale un vistazo a las diferencias que hay entre MÁS y MENOS, así como las diferencias entre PÚBLICO y PRIVADO… que te veo algo mareado/a al respecto.

  3. Ahora, el mismo razonamiento que has hecho para la comunidad valenciana, hazlo por ejemplo para andalucía o para castilla la mancha…. y antes de hablar piensa que más endeudadas que canal 9, están la sexta y cuatro.
    Lo que ha dicho este hombre arriba es cierto, dentro de poco, a España, nos van a intervenir y ese préstamo va a ser grande, las arcas del estado, están completamente vacías así que ya puede rebajarse el sueldo el presidente de tu partido, todos sus ministros y las 600 asesores que lleva detrás.

  4. La Comunidad Valenciana es la segunda más endeudada de España (con 16.365 millones de euros); y, si se toma el ratio deuda/PIB, es la más endeudada de España (un 16%). El endeudamiento del Ayuntamiento de Valencia es de 872 millones (por delante del Ayuntamiento de Barcelona, que es de 794 millones). Todo esto, publicado en ‘El Mundo’. Canal 9 tiene una deuda de 1.200 millones de euros y está en ‘quiebra técnica’. El sueldo de ZP es de 78.185,04 euros brutos anuales (6.515,42 al mes); el de Rajoy, según el mismo ha admitido (a regañadientes y redondeando… a la baja), “8.000 euros al mes”… lo multiplicas x12 y te da 96.000 euros al año; Francisco Camps se lo ha rebajado este año de 77.988 euros a 67.615 euros (aunque él, en declaración de patrimonio, dijo que sólo tenía “900 euros en una cartilla, 1.389 en una cuenta compartida, un plan de pensiones de 8.000 euros y un coche de 15 años”… de los trajes no dijo nada); Rita Barberá cobraba, en 2007, 90.000 euros y ya ha dicho que “no se va a bajar el sueldo, porque lleva dos años congelado”… ahora dice que cobra “unos 7.000 euros al mes”… que son “unos 84.000 euros al año”… a lo mejor ha ido a la baja, a la hora de hablar, pero aceptaremos ‘pulpo’ como ‘animal de compañía’ (es curioso que ni Rita ni Rajoy den el dato exacto); el salario del director general de RTVV es, desde 2011, de 70.807 (antes era de 83.302 euros); el de la directora de Canal 9 pasa a ser, en 2011, de 68.354 (antes era de 80.417 euros); el salario del director de Ràdio 9 es, en 2011, de 64.404 euros (antes era de 75.770 euros). En resumen: no me extraña que digas que, con Aznar (la derecha), España era la “5ª potencia mundial” (sic): sólo hay que mirar lo bien que hacen números… y lo bien que administran (y reparten dividendos).

  5. Que el psoe de Benisanó hable de ECONOMIA es para tomárselo muy enserio. No me entra en la cabeza como un partido puede hablar de economía cuando su partido ha hundido este país. CUANDO EL PP gobernaba, España era la 5 potencia mundial, después de que Felipe González nos dejara en la cola de Europa. Y ahora el pelmazo de zp vuelve hacer lo mismo. Y tenemos todavía que aguantar que cuatro personajes del psoe de benisanó, hablen y den lecciones de ECONOMIA. Qué barbaridad. LO QUE TENEIS QUE HACER, ES MENOS LEVANTAR EL PUÑO Y MÁS ARRIMAR EL HOMBRO Y TRABAJAR. Y ya que no lo hacéis bien por lo menos no mencionéis la economía. Antes he leído que uno puede denunciar cosas, mentira, tú no puedes denunciar nada cuando tu partido está robando y estafando a todos los españoles. Chaves bono luna etc etc etc.

  6. Porque el Psoe de Benisanó no se quita su partida economica y se lo da a los más necesitados?? que es lo que ha propuesto el PP de Benisanó. porque quereis xupar del bote en las asociaciones que tenies….

  7. Veo que estás encantado de haberte conocido a ti mismo. Te felicito por tu meteórica carrera, debes ser una de las 3 ó 4 mentes más brillantes del país: has acabado la carrera de económicas y has trabajado en un gabinete… ¡menudo carrerón llevas! No sé si habrá algún otro caso similar al tuyo en España… y, por eso, supongo que vas a escribir tus memorias… ¿Qué vas a hacer el resto de tu vida? ¡Estás en la cima del mundo, cha-va-linnnn! jajajajajajajaja…

  8. Solo son ‘hooligans’ los que, pase lo que pase, siempre están ‘prietas las filas’ con el ‘amado líder’, tanto cuando éste dice ‘blanco’ como cuando luego dice ‘negro’. Es lo que ha pasado en este caso: que han dicho ‘bien’ cuando la alcaldesa quitó las ayudas y han dicho luego ‘bien’ cuando la alcaldesa ha querido recuperar una parte de ellas. Moraleja: haga lo que haga la alcaldesa, está ‘bien’. Los ‘hooligans’ son los incondicionales que, a falta de argumentos, responden con gritos y descalificaciones vacías a quien piensa distinto. Si tú pesas en una balanza del mismo modo a quien gobierna (que tiene los recursos para hacer y deshacer a su antojo, según se está viendo) y a quien está en la oposición (que tiene un acceso limitado a las actuaciones de los gobernantes, porque en Benissanó todo se oculta) no hace falta que te pregunte de quién están más cerca.

  9. mante, que pa tu tots tenen que ser hooligans????. Anem a vore está clar que el pp de este poble no se caracteritza per fer les coses molt clares, la veritat siga dita, pero esque el psoe, tampoc aporta moltes alternatives al respecte.

  10. Gracias a dios, no tengo que estudiar mas, porque hace ya bastante tiempo que tengo la carrera de económicas acabada y ya he trabajado en un gabinete y no te puedes imaginar de las cosas que te puedes enterar. Y no tengo el porqué de arrimarme a ningún árbol porque para subir alto, con una buenas alas sobra, y así lo conseguí con mis propios méritos. No se a que estarás acostumbrado/a o a lo que aspiras pero si piensas así, creeme, te falta mucha experiencia chavalín

  11. Mientras no hay crisis: el ayuntamiento da dinero a asociaciones locales >>> de repente, en diciembre de 2010, llega la crisis… y dice la alcaldesa: “No habrá dinero para asociaciones en 2011” y, como nadie del pueblo se entera, no pasa nada >>> el PSOE dice que debería asignarse algo dinero y no quitarlo todo de golpe >>> hooligans del PP: “Esta noticia no me la creo, debe ser al reves… es el PSOE el que quiere quitar las ayudas” >>> la gente se entera del tema y se empieza a mosquear >>> por temor a críticas, la alcaldesa manda una carta: “es que estamos en crisis, por eso no hay dinero para asociaciones” >>> hooligans del PP: “¡Qué grande es nuestra alcaldesa, cómo se preocupa por nuestra economía!” >>> el PSOE propone dar el dinero de partidos políticos a las asociaciones locales >>> alcaldesa: “No” >>> hooligans del PP: “Las propuestas del PSOE no valen para nada, son bazofia” >>> la gente de las asociaciones se mosquea más, y las elecciones 2011 están a la vista >>> la alcaldesa se da cuenta del peligro: “Vamos a dar algo a las asociaciones locales, pero menos que otros años” >>> hooligans del PP: “¡Qué grande es nuestra alcaldesa, cómo se preocupa de apoyar a nuestras asociaciones!”. Fin del sainete. Ver para creer: no hay más ciego que el hooligan que no quiere ver.

  12. Ya ha llegado el experto en hacer política, el que imparte masters y puede valorar la acción de oposición del PSOE de Benissanó (que, evidentemente, no es tan constructiva y presentadora de alternativas como la de Rajoy, evidentemente). Ya ha llegado el que ha estudiado, ha aprendido y se ha informado de cómo dialogar y presentar ideas… seguro que es otro hooligan del PP, que sabe a qué árbol arrimarse y que no duda a la hora de echar por el suelo cualquier alternativa que se ha presentado al equipo de gobierno actual (durante los últimos 4 años) con una muy profunda y muy intelectual frase de análisis político: “bazofia que no tiene ni pies ni cabeza”. Te cagas con el portavoz adjunto del PP de Benissanó. ¡No estudies y te informes tanto, que se te va a encender en llamas la cabezaaaaa!

  13. Precísamente el índice de endeudamiento % más alto de toda la comarca lo tiene el Ayuntamiento de Benissanó, que siempre ha estado gobernado por el PP… ese que dicen que, por ser de derechas, sabe administrar mejor el dinero… ¡vaya trolaaaaaa! Ya ha llegado aquí el experto en economía mundial y en previsiones de futuro, a explicarnos lo mal que está la cosa… aunque sólo aporta vaguedades como alternativas: “más trabajar, apostar y poner interés en aquellas personas que no pueden llegar a fin de mes”. A lo mejor resulta que el dinero que les tocaba a los partidos políticos y que el PSOE quería asignar a las asociaciones culturales locales (a las que el PP quería dejar sin nada) ahora va a darselo el PP a esa gente de la que tú hablas. Vaya montón de tonterías…

  14. y que no jueguen que la situación es muy seria y delicada, la economia va a peor, españa aún no ha tocado fondo y la cosa no pinta demasiado bien. Mas vale que dejen ya las tonterias y estupideces y se preocupen por la situación porque aunque el psoe no lo quira ver o no lo quiera admitir, dentro de poco nos van a intervenir y si nos intervienen ese préstamo lo vamos a pagar todos y durante muchas generaciones y si lo digo es por que lo se y mi formación y mis estudios me lo permiten. la cosa está muy mal, hay mucha gente con formación que no tenemos trabajo y nosotros si sabemos como está la cosa. A si que menos dinero para asociaciones y estupideces y mas trabajar, apostar y poner interés en todas aquellas personas que no pueden llegara fin de mes. Porque se lo aseguro, de la crisis no saldremoos no hoy ni mañana ni la semana que viene, si dentro de cinco años la cosa ha mejorado un poco, lo cual dudo, porque stamos muy endeudados entonces si quieren que presenten esas ideas aunque mas vale que se las guarden.

  15. estos sociatas no entienden de nada y encima con los representantes del psoe de este pueblo poco van a hacer, ninguno de todos vale la pena porque realmente no entienden de politica simplemente se dedican a llevar la contraria a la derecha, pero yo, como habitante del municipo, les aconsejo que estudien o que se informen y aprendan a hablar, que tengan un dialogo, que presenten sus ideas (ideas serias, no como la bazofia que presentan, que eso no tiene ni pies ni cabeza), esque esta propuesta que han presentado, no tiene sentido y yo como persona necesitada que soy, me siento indignado e insultado cuando dicen que ese dinero se destine a las asociaciones, verguenza les tenia que dar!!

  16. anem a vore, si en el ple on es va aprovar el pressupost no hi havia cap partida per a les asociacions i van votar en contra de la esmena del psoe, com dius tu que abans que apareguera la noticia i es celebrara el ple, l’ajuntament va enviar una carta? aixo es fals, primer es va celebrar el ple, despres la noticia i de repent la carta, elecciones a la vista!!!!!!!!

  17. I tú parles d’acusar sense proves? I m’acuses a mi, sense més ni més? I també acuses a Luna? Has buscat alguna vegada, al diccionari, la paraula COHERÈNCIA? Has buscat alguna vegada alguna paraula al diccionari? Saps què és un diccionari? Ni hi ha persona més cega que la que no vol vore… hi han encausats, hi han condemnats… i més que en hi haurà… per molt que jutges “amiguitos del alma” diguen que no (la cosa encara està oberta) i per molt que altrs jutges diguen que els delictes han prescrit (encara que no neguen que s’han produit).

  18. Però tù has llegit el que has escrit??? Tens la mínima idea de què dius??? El govern d’Espanya ha ficat diners dels seus fons… no ha “prestat” res, ho ha ficat de la seua butxaca… crec que es un 80%per adelantat i el 20% restant, quan acava l’obra… el Pla Camps es just al contrari… molt poquet al principi, i la resta a la fi… INFORMA’T.

  19. Ser fatxa és ‘invitar’ a anarse’n d’on en viu a una persona que no pensa com un mateix… jo no ho he fet a la vida, però hi han d’altres que no fan a diari, si es presenta l’ocasió. La persona a la que jo que dit ‘fatxa’, i que ho és, m’enviava a Catalunya perquè no estava d’acord amb mi… i semblava que tenia que tindre jo el seu permís per poder opinar de qualsevol tema. Per cert, a mi em dona vergonya que tu, que t’autroproclames d’esquerres, defengues a una persona que vol fer fóra de València a la gent que no defensa al PP en els casos de corrupció…

  20. AIXO ES MENTIRA………….. ZP HA PRESTAT DINES ALS AJUNTAMENTS…. ARA LIS TENEN QUE TORNAR……. MENTIRES SI QUE SABEU DIR…… EL GOVERN CENTRAL NO HA DONAT RES. RES . RES. ELS HA PRESTAT……. MENTIRES……

  21. QUIEN ERES TU PARA ACUSAR A NADIE DE CORRUPTO? QUIEN¡¡¡¡ TIENES PRUEBAS??? en este pais hay derecho a la inocencia y por culpa de gente como tu no existe… y que tal luna???? que tendria que hacer ahora el pp?? hacer una campaña encontra de el? pues no, cuando un juez diga tu culpable.. sera inocente. NO HABLES DE CORRUPCIÓN. SIN PRUEBAS.

  22. que diferencia hay entre ser facha y lo que tu eres?… porque es increible lo que dices.. no te lo crees ni tu… Yo soy de psoe toda mi vida, y me da verguenza que tu defiendas a la izquierda. Deja de llamar facha y de decir tonterias. te lo pido como una persona que es de izquierdas.

  23. amb molta honra: del pessebre, de la creu y del nostre senyor.
    de la manera que em parles em segueixes demostrant que eres incoherent i una miqueta “racista” cap als católics creients….. per cert…

    que te que vore que jo et pregunte sobre el nom de la vostra agruapació amb el PPessebre? com no saps que dir et dediques a ficarte amb la gent…. ai,,,,, viva el país del todo vale.

  24. Tú si que sabes lo que es chupar de otro sitio… ¿Qué tendrá que ver eso que dices con que un partido pida que la asignación económica que les pertenece por ley se le asigne a las asociaciones culturales locales, después de que el PP se lo quitara porque “estamos en crisis”? ¿Por qué no ahorra el PP de Benissanó de sus sueldos y se lo da a las asociaciones culturales, en vez de recortar en esas ayudas, precísamente? ¿Coooooomoooo?

  25. Que fuerte. Lo que faltaba de los sociatas, ahora querrán chupar del bote del los contribuyentes. Que poca verguenza. Si necesitais dinero para la campaña, se lo pedis a Alarte, que ya se ha gastado un poquitín en los anuncios que pone en el cine y en las vayas colocadas en autobuses de la EMT. Sois unos chorizos sociatas.

  26. No te tengo que dar permiso para nada, además no te he dicho nada de darte permiso, eso lo dices tu. Y si, gente como yo del PP gobierna y gobernara (en eso tienes razón) y no porque yo lo diga, sino porque las encuestas nos dan una APLASTANTE MAYORIA (muy a tu pesar), con lo cual parece ser que a los ciudadanos/as de la Comunidad Valenciana no les parece que las cosas vayan tan mal (ben fotudes como tu dices). Y eres libre de denunciar o no, es tu problema, no el mio. Ah! por cierto a mi tambien me dieron una buena educación, tolerante y respetuosa, por lo menos yo no insulto a las personas que no piensan como yo…….

  27. Certament no tinc el teu nivell d’ecucació… i done gràcies als meus pares per no haver-ho permés i per haver-se preocupat tant per fer-me una persona educada, tolerant i respectuosa. I també m’ha ensenyat a anar amb la veritat per davant, però això és una cosa que no tots han aprés. I per supost que tinc dret a denunciar tot allò que em vinga en gana, i no necessite el teu permís ni el de ningú com tú. I jo no sé cóm ens anirien les coses si gent com jo ens governara, però amb gent com tú les coses ens van ben fotudes. Ara mateix, es deu més que es divisa… hi ha corrupció generalitzada i també hi ha censura als medis de comunicació públics valencians… vullgues tú o no.

  28. Mira estoy un poco harto de tus insultos, aqui el UNICO FASCISTA, FRANQUISTA O LO QUE SEA, serás tu que encima insultas a los demás y no tienes nungún tipo de educación, pues si no contestas insultando no sabes.
    Y si piensas que en Valencia se han hecho mal las cosas lo denuncias y punto, tan listo que te crees que eres….. y menos mal que gente como tu no nos gobierna sino ibamos apañados, esto sería !!!! EL DECLIVE TOTAL!!!!!!

  29. Si tens tant d’interés per eixe tema, t’allargues a una seu del PSPV-PSOE i ho preguntes. Jo ja sé que, quan tinga dubtes del PP, tinc que parlar amb tú. Preguntaré per xicot del PPessebre…

  30. Han arribat als pobles de la Comunitat Valenciana més diners amb els fons del govern d’Espanya (el Pla E de 2009 + el Pla E de 2010) que amb el Pla Confiança del govern autonómic de Francisco Camps. Les xifres no enganyen, jo no em dedique a repetir consignes dels partits polítics… jo aporte dades que es poden comprovar. Tú si que no saps no d’on et ve l’aire.

  31. A ningú se l’obliga a dur mocador o una creu al coll… ni a llevar-se-les. Però el seu lloc no està a un espai públic. Per cert, és evident que hi han càrrecs del PSOE que són creients… però no es pot obligar als que no ho són a fer el ‘paripé’… això són coses que fan millor els del PP (parle dels ‘pariPPes’).

  32. per cert… no mas contestat….. com quedem…. PSPV O PSCV? Segons l.estatut que vosaltres tambe aprovareu som comunitat valenciana….. perque s.anomeneu pspv?
    curiositat meua o incoherencia vostra? jajajja………

  33. per aixó que estan més prop, al nostre poble i gracies a les gestions del PP tenim la gran majoria de les infraestructures que tenim subvencionades, o, en vas a dir que no? si no vols entendreu no ho fajes pero dic que se preocupeu més de la “faena” en vegada de lleis absurdes…. el torne a dir….. des del noranta: dos grans crisisj, Ben gestionades del PSOE? jajajjaja tu si que no encertes….

  34. tu xatet, a vore si ho entens…… o no vols (que sera lo mes segur)……. les persones que estan de concejals estan amb carrec públic, per tant tenen unes certes obligacions…. una de elles cel.lebrar la festa dels patrons del nostre ajuntament (los santos reyes) i, encara que no vos agrade hi han socialistes que son creients que van a missa tots els diumenges per tant deurien de estar representats a aquesta festa per la totalitat dels seus polítics. en cuant a los de les ideologies: per que hi ha que respetar el “mocaors” dels musulmans i el crucifijos no? aixo no es dictadura? ni incoherencia?
    per cert, jo no impose res: tan senzill com que cadascú faja la seua faena…. no sols pa la foto de davant de l.ajuntament.

  35. Com que eres del PP, la versió del refrany és: “A palabras CIERTAS, oídos GOLFOS”. I eres un feixista: “Quien no piense como yo, que se vaya”. Però no, xicot, no; estàs molt equivocat: si es fan mal les coses, es denuncien; no vol més a València qui es dedica a soterrar les corrupteles i a imposar la censura… sino qui s’enfronta a eixes corrupteles o evita que es puguen produir. Et queda molt per aprendre!!!

  36. Segurament la crisi l’ha provocat ZP ací i l’ha exportat a l’estranger. Totes les lleis que cites han tingut el vot favorable d’altres formacions polítiques (en alguns casos, tots excepte el PP), no és cosa només del PSOE. El que jo em pregunte és qué fa Camps per crear treball a la Comunitat Valenciana… perquè si ho deu fer tot ZP, ens sobra el Consell… que no fa altra cosa que evitar respondre als periodistes i als polítics, mentre ampara la corrupció política i econòmica. Per cert, no veig una gran diferència en Espanya, en les comunitats governades pel PP o pel PSOE: totes va igual de mal, encara que la nostra està a la cua en unes quantes clasificacions (sanitat, educació, aplicació de la llei de dependència, etc.). I respecte a les desviacions d’atenció: són les teues; esta notícia és de Benissanó i gent com tú no para de parlar del govern d’Espanya, passant per alt governs com el provincial o l’autonòmic (que estàn més prop de nosaltres que el govern nacional: les decisions de la Diputació i la Generalitat tenen una major influència en que passa als veïns de Benissanó, no creus?).

  37. L’explicació és molt senzilla: a missa va qui vol, no hi ha cap obligació d’anar (potser tú si estas a favor de imposar-ho). I no té res a vore que algun regidor vaja a l’esglesia, si ell o ella vol, a estar en contra de la presència de les creus a les escoles (perquè eixe no es un lloc de culte, sino un espai públic d’educació al que van catòlics, musulmans, protestants, jueus, agnòstics i ateus). Incoherència és la teua al no vore la diferència, que és prou evident.

  38. El mateix et dic. I no t’he insultat: he dit allò que eres. Si no t’agrada la imatge, no et fiques davant d’un mirall. Tu vols fer fóra de València a qui no pensa com tú: si això no es feixisme, ja em diras qué és…

  39. Perdona chaval/a, pero yo a ti no te he insultado…. el que insulta a los demas se descalifica a si mismo y NO OFENDE QUIEN QUIERE SINO QUIEN PUEDE.
    A lo mejor el o la FATXA eres tu……………. Si tienes algun mejor que vayas al Psicologo, poruqe no vale la pena gastar más tiempo contigo. !QUE FUERTE!!!!!

  40. que cumplan los del psoe i que dejen de tonterías.

    porqué como todos los años, la mitad de los concejales del psoe en la fiesta del ayuntamiento (6 de enero), si, dia de los patrones del ayuntameinto, dia de reyes; en vez de estar en la Eucaristía que se celebra en su honor están en el bar tomandose la cervezita? no exijan tanto y cumplan.
    ah, por cierto, su partido no quiere crucifijos y luego sus concejales (las 2 que si fueron todo hay que decirlo) le hacen peticiones en la Eucaristia a Jesucristo? jajajj menuda coherencia tienen.

  41. ací, els únics que desvien l.atenció de la gent sou vosaltres (el psoe- de la comunitat valenciana i del poble, o deuría de dir el pv?- no entenc com aproven un estatu d,autonomía de la comunitat valenciana i segueixen diguent-se pspv? algo incoherent no?).
    el país amb crisis i amb mes de 4 m il.lions de persones sense “faena” (jo escric valencia com vull i sé), i, vosaltres amb l.abort, matrimonis homosexuals, xec bebe, ofegant amb mes impostos com la llum,…. etc i que hi ha de la possible faena per a les persones? aixo es lo principal….. per cert, desde els anys 90: dos grans crisis al país i les dos amb el psoe al capdavant. cuando el rio suena…..

  42. GUAPAAAAAAAAAAAAAAAAA MÉS QUE GUAPAAAAAAAAAAAAA, tu que sabras si tinc treball o no tinc. Per sort, si que tinc, desde que tenia 17 anys. A una empresa privada, no com tu, que segur que cobres de la generalitat. ya pots pintaro com vuigues i pegar-li voltes…

  43. Si el dia en què s’aprova un pressupost no consta cap partida per ajudes a associacions, és que no hi han diners… No ho veus que és evident? Eixe mateix dia es va dir allí, vullgues tú o no: és el que tenen els pressupostos, que diuen on va cada partida de diners públics… i si no consta una partida, no pot gastar-se després. No és questió d’opinions, són fets. Aixi que cap informació treta de cap maniga: tot està redactat i ben clar. Poc després, per evitar que la gent s’enfadara, l’equip de govern del PP va dir que finalment si hi hauran diners. Casualitat? Proximitat d’eleccions a la vista? Noooooo, responsabilitat d’un magnífic equip de govern, sempre atent i pròxim a les eleccions… ai, no, a les associacions! Però és que resulta inútil tractar que ho entengues, perquè eres un ‘hooligan’ del PP i et dona igual 3 que 33: és com quan parles del local… què tindrà que vore això amb assignar uns diners… en efectiu a les associacions? Tan difícil et resulta diferenciar una cosa d’una altra? Si que t’han rentat bé el cervell, templat. Jo no sé si tú saps de quina associació sóc jo, però jo si sé de quin partit eres tú un afiliat, amb nòmina per agraïr-te els serveis prestats. No et faltarà feina, ja t’ho dic jo!!! Potser acabes de regidor… si és que no ho eres ja.

  44. O siga, que tota eixa corrupció del PP porta “dinero y trabajo para la Comunidad Valenciana”. I estar en contra d’eixa corrupció i del mal govern es estar en contra de la Comunitat Valenciana. Quin pensament més totalitari: confons al PP amb tota la comunitat… és com allò que s’atribueix a Luis XIV: “l’Estat sóc jo”, en este cas “la Comunitat Valenciana és el PP”. Això era (i és) AB-SO-LU-TIS-ME. I la prova més evident és que, per a tú i gent com tú, qui no pensa de la manera en què tú ho fas, deu anar-se’n de la Comunitat Valenciana. Eres un feixista!!! Qui et penses que eres per dir qui pot o qui no pot viure açí? Fatxa!!! I eixa vena anticatalanista, pròpia de segles passats? “Los catalanes se llevan los millones”… Eres un/una franquista!!! Em recordes al NO-DO!!! I molt sentir-te valencià i molt cridar “viva Valencia”, però no saps ni escriu-re al teu idioma. Quina hipocresia. Parla també de masons i separatistes, que ja has quedat retratat!!!

  45. Con quien estas cabreado, con los del PP o los del PSOE????? Tendre que gritar un !!!!!VIVA LA REPUBLICA!!!!! o por el contrario !!!!! ESQUERRA REPUBLICANA!!!!!! !
    Que ciego estas, ya que solo estas en contra de la Comunidad Valenciana, para eso mejor te vas a vivir fuera de la Comunidad Valenciana, a lo mejor en Cataluña estas más comodo porque el gobierno de ZP le inyecta un monton de pasta a cambio de los apoyos catalanes, mejor en Cataluña. !Que fuerte!! y encima los del PSOE aprueban la mifestación a favor de los presos de ETA. Y la prensa es: Levante (antimovimiento total) o es que tu no la lees????? solo ves lo que quieres…….. Todo lo que tu has puesto es trabajo y dinero para la Comunidad Valenciana, porque si tenemos que esperar a que ZP nos ingrese lo que nos corresponde, lo tenemos claro…. ZP nos tiene marginados!!!!!! Que no te das cuenta, Ah!!!! NO, que pregunta más tonta, tu solo vas en contra de la Comunidad Valenciana…………….

  46. Eso de que en ningún momento iban a dar dinero a las asociaciones, te lo has sacado de la manga. El PP de Benisanó ha estado siempre con las asociaciones y si te enteraras, antes de que saliera esta noticia y se celebrara el pleno, el ayuntamiento mando una carta a todas las asociaciones, para informar sobre esto. Estamos en tiempo de crisis, ningún ayuntamiento ninguna comunidad, ningún gobierno, está ahora para regalar dinero. Antes, habían asociaciones que no podían tener ese dinero público, ahora todas tienen las mimas posibilidades. Y de todas formas dime qué asociación no disfruta de local? Que todos sabemos en cual estas tu…

  47. “La prensa del movimiento”? Es eixa la que tu llegeixes? O siga, que el carnet només obri portes als del PSOE, perquè amb Zaplana i Camps, no obri res…. res més que culs!!! Home, i si eixe carnet del PSPV feia “finjos” als treballadors… aleshores era millor que el del PP! Per cert: tinc ganes de vore com arriba al poder el PP… serà meravellós quan s’inicien les reformes neo-liberals, que deixaran les que s’estan aplicant ara en una anècdota. Mentre, jo també tinc dret a criticar la Fòrmula 1, la Copa America, el Cabanyal, les factures que no paga la Generalitat Valenciana a un any vista, el tendenciós i econòmicament catastròfic Canal 9, el cas Gürtel (Camps), les acusacions contra els presidents de les Diputacions d’Alacant (Ripoll) i de Castelló (Fabra), la falta d’inversió en educació i en sanitat, els ‘pelotazos’ urbanistics, els tractes de favor (Orihuela, Torrevieja), les concesions fraudulentes a empreses de recollida de fem (la Vega Baja), escàndols amb pàrkings (Alacant), la visita del Papa… i tú, en vols més????

  48. La informacion que tengo porque leo la Prensa …… PSOE pierde votos y escaños, jajajajajajajajajajajajaja…………….. Y por cierto, tambien tener un carnet del PSOE te abria muchas puertas en la etapa de Lerma, y encima los hacian finjos a todos, sin hacer ningun tipo de examen, o es que no queremos acordarnos?????. Y tengo trabajo por meritos propios, listillo!!!!!! Como tambien tengo derecho a criticar el “caos” en el que nos ha metido super ZP = crisis, más crisis, paro, subida de luz, subida de la gasolina, subida del IVA, jubilación a los 67 años, suprimir 420 de ayuda al desempleado…. ¿Quieres más?????

  49. No tinc informació de primera ma, a diferència de tú… no tots volem tindre un carnet del PP… tot i que reconec que és molt útil: t’obri moltes portes, sempre que el tingues a ma. Però jo encara crec en els mèrits propis i no tant en els favors (polítics) a amics. A tú segurament et fa molta falta, de no tindre-lo estaries en una ma davant i una altra darrere.

  50. És que la noticia no va d’ajudes a les persones, sinò a les societats locals. Segurament tú no formes part de cap associació i, per això, no tens interés que sel’s assigne res. D’altra banda, m’agradaria que ens contares què penses d’un fet ben curiós: al principi no hi havia diners per a les associacions… però, finalment, si que s’assignarà una xicoteta quantitat. Tú ho veus bé? Perquè si no et sembla bé que li donen diners a les associacions locals, estàs en contra d’una decisió de la teua benvolguda alcaldessa. Ves amb compte, que si s’entera potser et renyirà!!!! Per cert, collonut això que a les associacions ja sel’s dona proun diners amb el local… Tú si que desvies l’atenció (la teua no és sap on està).

  51. Comentari surrealista el teu. Dius, en primer lloc, que no és l’alcaldessa sinò un funcionari qui fa la tria de personal (encara que ella sí va fer una entrevista personal, que era prou important, segons m’han dit, a cada candidat); després m’atribueixes una afirmació que jo no he fet (que hi han funcionaris corruptes); finalment, allò que negues en un principi (que al procés d’elecció hi han ‘enchufes’) sí que ho apliques a pobles governats pel PSPV (l’Eliana, Marines…). La conclusió és: “Això no passa, i si passa és als pobles del PSOE, no als del PP”. Hi ha per a morir-se amb un raonament tan ben argumentat (i tant poc partidista). En qualsevol cas, el que queda clar és que tú eres una funcionària de Benissanó (o d’algún altre poble, governat pel PP) que està clarament alineada amb l’alcaldessa, que és del PP. I jo no defense al govern d’Espanya: dic que els governs locals, autonòmics i nacionals (quan els hi va haver) han sigut i són encara pitjors que el que hi ha ara. Per cert, hi han denuncies de diversos sindicats, on diuen que les tries de personal no són netes, perquè a eixos tallers és un funcionari de l’Ajuntament (i no del SERVEF) qui fa la elecció. Però a tú això tampoc et suposarà res… perquè ja saps a qui has de fer cas… com vas a dir res que perjudique a la teua ‘jefa’?

  52. Uf!!!!!!! Como esta el patio……. Una cosa esta clara: ALARTE – PSOE pierde votos en la Comunidad Valenciana al contrario que CAMPS – PP que gana votos y escaños jijijiijijijijijijijii………………………….. Por eso estos comentarios tan rudimentarios de los que van a perder unas elecciones. SOY DEL PP y a mucha honra…… Y por cierto el pueblo de Benisanó debería estar agradecido a su Conseller, porque desde que fue alcalde hasta ahora a trabajado por Benisano, !!!ojala lo tuvieramos nosotros en nuestro pueblo!!!
    No critiques lo que no sabes………

  53. defender al gobierno de españa es muy atrevido por tu parte. Tu sabes quien elige a las personas que entran en el taller de empleo? Soy funcionaria de un ayuntamiento de esta zona y se perfectamente como se maneja este tema en concreto. A esas personas las elige un funcionario… ESTAS DICIENDO QUE HAY FUNCIONARIOS CORRUPTOS? CUIDADO, con lo que decimos y con las acusaciones que decimos. Porque la responsabilidad no va hacia la alcaldesa, estas muy equibocada, cuando dices que entra quien la alcaldesa quiere, en este caso. De todas formas en todos tus comentarios hablas de que siempre entra la gente del PP, (cosa que no es verdad) eso lo haces para desviar el tema de la mala gestión que hace tu partido y sobre todo la mala oposición que haceis aqui en Bensianó. Tendriamos tambien que investigar cuanta gente de tu partido ha entrado a trabajar en el Ayuntamiento de l´eliana, o en el de marines… QUE SIEMPRE HABLA QUIEN MÁS TIENE QUE CALLAR.

  54. Lo que no se ha dicho de esta noticia, es que el psoe voto en contra de dar ese mismo dinero a la gente necesitada y a cosas culturales….. A las asociaciones ya se les da bastante dinero, con el local….. hay gente que ahora lo esta pasando mal. cuantas mentiras ha dicho el psoe local?? como les gusta desviar la atención… a las asociaciones si, pero a los necesitados no.

  55. A eixa estrategia se la coneix com ‘la coartada perfecta’… precisament es busca poder fer comentaris com els que fas tú: “Pero si hi ha gent també d’altres idees, no només són persones del PP”. Supose que tindràs clar que, si tots foren acòlits del PP, l’escàndol seria descomunal i no hi hauria excusa possible. Però si, a un taller de 30 places, hi han 25 del PP (entre simpatitzants, militants i amics de), la cosa està clara: hi ha ‘enchufe’. D’altra banda, em recordes als seguidors del Reial Madrid… que, quan els dius alguna cosa que no es bona del seu equip, sempre responen “que eres del Barça?” i no s’adonen que també hi ha altra gent que no simpatitza amb els merengues, com els seguidors del Ath. Bilbao, el València CF o Atl. Madrid. El mateix et dic ara jo a tú: el fet de no ser un ‘forofo/a’ del PP, com tú, no em fa defendre al govern d’Espanya o ser del PSOE… que, d’altra banda i amb totes les seues deficiències, és molt millor que tots els governs (nacionals, autonòmics o locals) del PP.

  56. tambe han entrat a treballar a ixi taller de empleo persones que no son del PP no?… o També han treballat persones a l´ajuntament que no son del PP, inclus familiar de gent del Psoe de Benisanó. Si Isabel dona treballa d´algu, siga del partit que siga, em pareix molt be. Perque mira com esta este pais per culpa de vosaltres.

  57. Defens de forma incondicional al PP, en l’àmbit local, autonòmic i estatal… i vols donar a entendre que no eres del PP? Parles meravelles de l’alcaldessa de Benissanó, sense aportar cap aspecte concret per a reforçar l’argument… i dius que està fent les coses bé? Amb tot això, creus que es possible dir que pots no tindre treball i/o pasar fam? Amb eixe curriculum que tens, tú vas a l’Ajuntament de Benissabó i li dius a Isabel tot el que estàs diguent açí, i al dia següent ja tens algún lloc on treballar… o algún ‘Taller de Empleo’ al que acudir… Negar-ho és una vergonya i tractar de confondre, una burla.

  58. Que lista que eres…. que saps si tinc treball o pase fam… o si soc del PP o sols defenc a una alcaldesa que pense que esta fent les coses be y es una persona a la que la gent de este poble aprecia y valora la seua llavor al front de l´ajuntament. I aixo de que tens més arguments que jo…. dejame dudar. lo que hay es lo que hay.. i es un PP que estic convensuda de que tornara a guanyar a benisanó.

  59. Això ho diu tot el que sap un poquet cóm estan les coses a Benissanó. El candidat del PSOE tindrà el vots que tinga, a mi em dona igual… jo no tinc que votar-li! Però segur que no promet treball (amb ‘enchufes’, com tú diries) per continuar en la poltrona, com la teua molt estimada Isabel. I tú escrius valencià… com el cul, ni més ni menys. Jo tracte de fer-ho bé i no sóc ni millor ni pitjor persona, evidentment, però més raó i més arguments sí que els tinc. Per cert, que escrius valencià igual de mal que el castellà… però ja sabem que, per a treballar a certs llocs de Benissanó, no fa falta escriure bé… sinò SER-AFÍN a les sigles del PP… i, per això, a tú no et faltarà en tota la vida faena… mante!

  60. Que Isabel no va a ser més alcaldesa? aixo heu dius tu no? …. el que si se, segur es que el candidat del psoe no va a ser alcalde ….. jajajajaajajaja i escric valencia , com sé , com vuic i com puc…. per aixo no tens més rao ni eres millor persona… Mante que dius tu…. ISABEL ERES LA MILLOR…

  61. El que em faltava per llegir!!! No es pot ser més babós!!! Mante, sí que es nota on tens el pessebre… i no parle de les festes nadalenques, sinò del teu lloc de treball… I dius que el PP està unit? Com no siga que esteu units al voltant del cas Gürtel… a més, si l’alcaldessa de Benissanó ni tan sols es va a presentar a les pròximes eleccions… què dius tu que estarà mentre vullga??? Estarà mentre vullga Serafin Castellano!!! Per cert, enhorabona pel teu encert a l’hora d’escriure en valencià… TOT HO FEU IGUAL! Sembleu eixits d’un film de Berlanga…

  62. pues si el pp estamos super unidos.. y TENEMOS A LA MEJOR ALCALDESA Y A LA MÁS CUALIFICADA. POR SUPUESTO…. YO ME SIENTO ORGULLOSO DE MI ALCALDESA Y DE MIS CONCEJALES… SOLO ELLA Y SU PRESENCIA LE BASTA PARA CONTESTAR Y DEVATIR A LOS CONCEJALES SOCIALISTAS… ES UN CRAC…. ISABEL SAPS QUE ERES LA MILLOR, SERAS ALCALDESA FINS QUE TU VUIGUES PERQUE LA GENT DE ESTE POBLE TE VOL, TE ESTIMA Y SOBRE TOT VALORA EL ESFORÇ, LES GANES I LA ILUCIÓ QUE FIQUES EN LA TEUA ALCALDIA I AL TEU AJUNTAMENT…

  63. Claro que si… ¿no sabes que la alcaldesa de Benissanó va a ser la próxima presidenta de España? O de EE.UU. Sólo falta que se presente, porque todo el mundo conoce su extraordinaria gestión. Incluso van a escribir un libro sobre ella y van a rodar una película. Es la Sarah Palin de la comarca ¡¡¡Te puedes morir con lo austera, realista y bien cualificada que está!!! ¿Y sus concejales? ¡¡¡Esos van a acabar de ministros!!! Ah, y en el PP tooooodos quieren a Gallardón y a Esperanza Aguirre… y a Aznar… y a Álvarez Cascos… y a Camps… jajajajajajajajajaja… ¡Qué unidos están todos los del PP! ¡Qué bien se llevan entre ellos y qué bien lo hacen todo! ¡Y qué guapos y guapas son!

  64. DEJEMOS DE HABLAR DEL GOBIERNO CENTRAL QUE LO ESTA HACIENDO FENOMENAL JAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAJA VAMOS A TIRAR POR TIERRA LA GENERALITAT I AL AYUNTAMIENTO DE BENISANÓ.. QUE ESO ES LO QUE ME GUSTA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA…. A ZP NO LO QUIEREN NI EN SU PARTIDO, PORQUE NO ESTA HACIENDO LAS COSAS BIEN.. NO LO QUIEREN NI EN EUROPA…. PERO PASAMOS DEL TEMA…. Como la gente se atreve ha hablar mal de este ayuntamiento cuando es el más austero el más realista y el mejor cualificado. tenemos a la mejor alcaldesa y a un equipo de trabajo brillante ….. y el psoe lo unico que dice son mentiras mentiras y si alguien se pasara por un pleno del ayuntamiento se daria cuenta de que el psoe hace el ridiculo.l

  65. señores, lo que dice el psoe sobre el voto en contra es cierto, como lo es que no habia partida en los presupuestos del año 2011 para las asociaciones, ademas nos dijeron en el ayuntamiento que no habia dinero para este año. Pero por obra y gracia de no se quien, de repente encontraron dinero para las asociaciones, de hecho les ha llegado una circular a todas (supongo) en las que les piden una serie de datos para baremar y repartir el dinero. ¿De donde sale el dinero? no lo se, lo que si que se, es que hay dinero porque vienen elecciones, porque si no, no se entiende como primero no hay y luego si, claramente maniobra electoral del pp para ganar votos. Señores, basta de protestar del gobierno central, ¿porque no protestais de la ruina economica que tiene el pueblo de benisano, o la generalitat? ah, ya lo se, no hay mas ciego que el que no quiere ver. Aqui hay una noticia local y hay que opinar sobre ella, para opinar sobre otras cosas a otros sitios, adeuuuuu

  66. Lo que me faltaba por ver: un pepero/a defendiendo el derecho a la huelga (¡y de los controladores aéreos!). Acuérdate de decírselo a Esperanza Aguirre, si es que la ves un dia de estos, que últimamente a la pobre mujer se le ha olvidado lo del derecho a la huelga (y no es la única en ese partido). Cuanta hipocresía. Y en lo de los trajes de Camps, no tienes ni idea: se demostró que Camps no se pagó esos trajes, aunque él aseguraba que sí… pero el juez “amiguito del alma”, ese al que Camps “le quiere un huevo”, dijo que no se podía demostrar que Camps por recibir los trajes les diera algún favor a los empresarios de la Gurtel… ¡vamos, que los empresarios le regalaron trajes a Camps + joyas a su mujer + regalos a sus hijos, sin esperar nada a cambio! Seguro que fue así, claaaaro, claro. Todos los regalos eran porque sí, no porque los empresarios quisieran nada… ni dinero ni contratos ni pelotazos urbanísticos ni nada. Claaaro. Pues quedate tranquilo/a, que el caso sigue adelante y se acabará sabiendo. Cada vez el merder se va aclarando y van a descubrirse muchas cosas. Tanta gaviota te nubla la vista…. tienes que ser más realista.

  67. Tú si que sabes. ¡Esta noticia no me la creo, porque no me conviene! Seguro que han cambiado la versión, dice. y se queda tan ancho (o ancha). Pa morirse…

  68. Esta noticia no me la creo yo…… seguro que el señor Manuel Castellano ha cambiado la versión. Como ya nos tiene acostumbrados…. a todos los demas digo que las encuestas hablan por si solas.. el PSOE pierde EL PP sube…. en la comunidad Valenciana.. el PSPV Pierde más que nunca en la historia de la democracia, Grupos como compromis Bajan todavia más, quizas no tengan ni asiento. y el PP SUBE Y SUBE Y SUBE. Conclusión; el Gobierno de España no esta gestionando bien este pais.. El pp esta haciendo una buena oposción… en la comunidad El PSPV no es la alternativa ni por asomo y el PP sube sube porque esta haciendo una buena lavor al frente de la GENERALITAT. NO hace falta comentar nada más.

  69. Por culpa de los controladores aéreos?? jajaja esta claro que los controladores no han tomado una buena decisión y ahora tendrán que apechugar con lo que han hecho. pero no hay que dejar de reconocer que esas personas estan en todo su derecho a hacer huelga…. y el gobierno de zp como siempre toma las decisiones con prisa y mal. luego hablais de gente que va a ir a la carcel… quien? camps? si esta más que demostrado que lo de los trajes es todo una mentira del pspv…. Si rubalcaba el otro dia les pego la bronca a Alarte de que se dejaran de tanto traje y empezara a trabajar…. Todos contra camps y contra LUNA…. si el de la reforma….. como no interesa, pasamos del tema…… Tanto rojo os nubla la vista….. ser mas realistas…. a qui en esta comunidad se vive bien gracias a la gestión de la GENERALITAT…

  70. España es un país en alerta por culpa de los controladores aéreos, carinyet. Y, por cierto, ¿sabes quién les dió todo el poder que tenían? Pues fue Cascos, en 1999, un ministro de Aznar y del PP. No se puede ser un ignorante y pretender saber más que nadie. No te enteras.

  71. Lleva el PP dos años diciendo que el gobierno de España malgasta el dinero público y que lo de dar los 420 euros era una mala decisión. Ahora que los quitan, ¿también está mal? Mal si ando y mal si no ando. La cuestión es criticar sin proponer nada, con frases de cara a la galería. Lo del chapapote fue un accidente, pero Aznar no se atrevió a hacer entrar el barco en un puerto y lo mando a alta mar… y el chapapote llegó desde las costas gallegas a las del País Vasco, por culpa de las mareas y de esa mala decisión. ¿Y qué culpa tendrá ningún gobierno actual de un incendio? Será culpa del pirómano de turno o de la empresa interesada en quemar monte para construir urbanizaciones, digo yo. Además, más incendios hubo en la última etapa de gobierno de Fraga en Galicia (y, lo que sí es criticable, trató de ocultar los datos). Ya hay estudios que certifican que la Formula 1 (como la Copa America o la visita del Papa) ha costado más dinero del que ha generado; pero tú discutes sin saberlo. Y a Canal 9 televisar los 3 días de GP de Valencia cuesta más de 12 millones de euros, aunque luego el 80% de los espectadores prefieren LaSexta o cualquier otro canal, porque lo hacen 40 veces mejor. Por cierto, al GP de Brasil fueron hace poco 4 directivos de Canal 9, una semana entera, a gastos pagados. Y asi muchas cosas más. Esto es el cortijo del PP… y los palmeros del PP se contentan con las migajas. Y el resto, a pan y agua.

  72. Una cosa esta clara, nunca en la democracia de España se ha registrado tanto paro como el que estamos sufriendo ahora con el gobierno de ZP. A partir de Enero les van a quitar los 420 euros a las pobres familias que estan en el paro, entonces yo pregunto ¿de que van a comer estas familias, muchas con niños? Titular de las provincias: RUBALCABA EVIDENCIA QUE MADRID NO CONFIA EN LA VICTORIA DE ALARTE”. España es un país es estado de alerta por culpa de ZP. Mucho hablar de chapapote, pero no se acuerdan del gran incendio que sufrio Galicia. Peor que el chapapote. La Formula 1 da ingresos a la Comunidad Valenciana y trabajo a mucha gente, los ministros que han dejado la cartera tienen la vida solucionada, y asi muchas cosas más. ZP=crisis, paro.

  73. Hombre, si solo te valen las imputaciones del PP y de los afines del PP… supongo que tendrás claro que el PP no va a denunciar al propio PP. Pero los hechos están claros: los del PP, en el banquillo… y, dentro de poco, en la cárcel. Y no lo dice Rubalcaba, sino los jueces. Y claro que el PP trabaja… es el que da trabajo a sus afines. Si eres de su cuadrilla, no hace falta nada más. En nuestra comunidad importa más el carnet de militante del PP que el curriculum, es un hecho demostrado. Es una nueva modalidad de la compra de votos… y vaya si funciona: tú mismo eres el ejemplo. Amb el pessebre ple es veu tot millor de com es. Ale, menja garrofes, tu que pots. Te les has guanyat!

  74. A MI LAS IMPUTACIONES DE RUBALCABA ME HACEN REIR JAJAJAJAJA…… yo a los unicos que conozco que han robado han sido del psoe y en la carcel………. mucha deuda pero la comunidad sigue creciendooo y la gente sigue votando…. porque digais lo que digais el pp trabajaaaaaaaaa y el psoe hundeeeeee…. DIFERENCIA MIENTRAS VOSOTROS DESTRUIS NUESTRO PAIS Y HACES SUFRIR A LA GENTE. NOSOTROS TRABAJAMOS POR EL BIENESTAR DE TODOS…… por eso ganamos las elecciones…. puedes ser de psoe.. pero defender la gestión de ZPARO (cuando ni los propios dilegentes de su partido lo apoyan) es de ser ignorante

  75. 11-M, Guerra de Irak, chapapote en Galicia, etc. etc. etc. Es verdad, Aznar NUNCA mintió. Si no tienes ni dinero ni trabajo y votas a Camps, es que le votas por nada (no parece inteligente… pero es que ni siquiera me lo creo: siendo del PP tiene que haber trabajo para ti). La Generalitat Valenciana baja impuestos (para ganar votos) y luego le pide al gobierno de España más dinero (para recuperar lo que no ha ingresado)… El gobierno de Camps paga a proveedores a más de 20 meses vista… ¡enterate! Y mientras, el que era director de Canal 9 se llevó 500.000 euros de la visita del Papa. Y retrasnmitir la Formula 1 de Valencia en Canal 9 cuesta 12 millones por un simple fin de semana. Y Camps (PP Comunidad) imputado y en tribunales. Y Rus (PP Valencia) imputado y en tribunales. Y Fabra (PP Castellón) imputado y en tribunales. Y Ripoll (PP Alicante) imputado y en tribunales. A los que más trabajo da el PP son a los de los juzgados.

  76. estas diciendo que la gente que vota al pp es porque tiene dinero??’ jajajaa yo voto al pp y no tengo dinero ni trabajo…. el Gobierno de Paco camps apoya a las pequeñas empresas…. MIENTRAS EL GOBIERNO CENTRAL SUBE IMPUESTOS, LA GENERALITAT LOS BAJA. CREA EMPLEO AYUDA A LAS PERSONAS NECESITADAS COMO NINGUNA COMUNIDAD LO ESTA HACIENO. ES TOTALMENTE SURREALISTA QUE QUE DIGAS QUE AZNAR MINTIO JAJAAJJAA…. CUANDO TU PRESIDENTE DIJO QUE LA CRISIS ERA UNA MENTIRA DE RAJOY PARA GANAR UNAS ELECCIONES, CUANDO DIJO QUE ESPAÑA ESTARIA EN LA CHAMPIOS DEL PARO ESPAÑOL ETC ETC ETC. AHI QUE SER REALISTAS Y NO TAN PARTIDISTAS.

  77. Que poca idea tens. El govern de Camps deu més diners que ningú a les xicotetes empreses (sí, eixes que acaven afonant-se… perquè la Generalitat Valenciana es tira 8, 9, 12 messos o més esperant a cobrar). I per a mentires als espanyols, les del PP de Aznar. I la gent vota a Camps, majoritariament, per allò que dius tú dels ‘tallers de empleo’: perquè qui li vota, té el pessebre ple. Als amics els omplin el pap molt fàcil els del PP.

  78. Que Zp a pres mesures?? jajajaja si baixar les pensions, pujar l´iva, el gas, la llum, el tabac. NO CREAR EMPLEO, AFONAR A LES XICOTETES EMPRESES Y A LES GRANS ENCARA MÉS. ESTAFAR ALS ESPAÑOLS AMB MENTIRES PER GUANYAR UNES ELECCIONS, UTILIZAR A LES ENTITATS PUBLIQUES COM ES LA POLICIA PER A ESPIAR A MEMBRES DE L´OPOCICIÓ. Ademes als valencians donarmos meng dines que a la resta de les comunitats. i encara defent a zp. jajajajajaja. El Molt Honorable Paco Camps y tot els seu equip de govern a estat treballant molt dur per esta comunitat i per aixo la gent de valencia vota i votara a paco camps. tambe han portat a cap plans realistes no com els de zp que s´ha gastat més en publicitat que en dines. La majoria dels pobles de esta comarca tenen taller de empleo, asi a el teu poble 30 persones estan treballant gracies a isa subvenció, tambe el pla camps. etc etc etc

  79. Vaja tio listo si que saps Tu, al meins ZP ha pres una serie de mesures per anar afrontant la crisi unes bones i altres no tant: El xec bebe, els 400e a la declaracio, ajudes a la compra d´automovils, els plans E , 420 e per als aturats, … i mentres que han fet Camps, Blasco, etc.. i la resta d´alcaldes del PP a la comarca, que ? Quines mesures han pres, al meu poble no es que no hia presupostos desde 2008 sino que ni tant siquiera trauen les liquidacions de 2009 i 2010. Sera vergonyos?

  80. Que el partido socialista de Benisanó hable de presupuestos es algo surrealista. Estamos en tiempo de crisis, por culpa de la mala gestión del gobierno central que lleva las siglas del PSOE. Todavia estan pensando en dar dinero a las asociaciones. Cuando no se puede no se puede. Hay que ser realistas y no crear alarmas sociales quierendo quitar dinero de un sitio que no forman parte de los presupuestos de ayuntamiento. Señor Manuel Castellano, usted sabe de donde procede el dinero que usted quiere donar? donelo usted a los pobres o a las familias que no llegan a fin de mes porque no tienen trabajo por culpa de su super presi ZP. anda que si vosotros sois la alternativa…

Respondre

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà