
Álvaro Cámara ha sigut el triat per el jurat gràcies a la seua obra ‘Un americà a Tòquio’
Bétera tanca agost amb una gran notícia per al panorama musical ja que el Concurs Internacional de Composició per a Banda ‘Ciutat de Bétera’ ja té al seu guanyador.
Amb l’obra ‘Un americà a Tòquio’, el compositor Álvaro Cámara López, de 32 anys i natural de Bailèn (Jaén), ha aconseguit el primer premi d’aquesta edició, dotat amb 6.000 euros i la publicació de la seua creació en la prestigiosa editorial ‘Tot per l’aïre’.
El jurat ha estat format per reconeguts compositors i directors a nivell nacional i internacional com són Jose Vicente Egea Insa, compositor i director de la Banda “La Pamplonesa”, Luciano Feliciana, compositor, director i docent en el Conservatori Arcangello Corelli de Messina (Sicília, Itàlia) i Robert Spittal, compositor i director, professor en Gonzaga University han avaluat un total de 33 obres de compositors de fins a 17 nacionalitats diferents.
La Banda Simfònica del Centre Artístic Musical de Bétera serà l’encarregada de fer l’estrena mundial d’aquesta composició que, a més, té assegurada una sèrie d’interpretacions amb bandes de grandíssim nivell a Colòmbia, els Estats Units, Itàlia i Espanya.



