
La Fundació Gomaespuma, en col·laboració amb la plataforma Pararlaguerra.es i l’Ajuntament de Riba-roja, promou un concert solidari per a fer costat a una escola a Gaza que acull a 420 xiquets.
Al costat de Miguel Ríos, actuaran artistes com Nacho Mañó i Gisela Renes, Neus Ferri, el pianista Luis Prado, els cantautors Jonathan Pocoví, Nacho Pereda, Ainoa Buitrago i Àgueda Segrelles, i les artistes palestines Sara Dowling i Salma Al Hakim.
El projecte ‘Aid for Gaza’, resultat de l’esforç conjunt de diverses entitats humanitàries, dona educació i alimenta diàriament a 420 xiquets igazatíes. Fins i tot els proporcionen roba i qualsevol altre tipus d’ajuda. En les últimes setmanes, l’escola-menjador ha aconseguit instal·lar forns nous i plaques solars per a proveir-se d’electricitat.
Miguel Ríos, que ve sostenint una activitat de suport constant a Palestina en els últims dos anys, ha decidit participar en esta iniciativa que naix de la voluntat i l’amistat de tres professionals: el músic valencià Jonathan Pocoví, col·laborador del programa ‘No és un dia qualsevol’, el metge Raúl Incertis, que va estar quatre mesos treballant en dos hospitals a Gaza i el periodista Joanen Cunyat, portaveu de Pararlaguerra.es, una plataforma que reunix 135 organitzacions del país, a més d’una llarga llista de professionals destacats del món de la cultura.
El concert serà presentat per les actrius valencianes, María Almudever i Lucía Aibar, i comptarà amb la participació de la poeta Elsa Moreno,
La iniciativa està promoguda per la Fundació Gomaespuma, que tenen a Juan Luis Cano i Guillermo Fesser com a referents i que s’ha convertit en un emblema de l’acció solidària a través de l’educació i de la infància.
Amb diversos projectes educatius en països com Nicaruaga, el Senegal, Congo i Sri Lanka, la Fundació Goma-escuma fa una important contribució apostant per este projecte d’escola-menjador en el cor d’una de les més importants crisis humanitàries d’este segle.



