S’aprova per unanimitat la proposta per canviar el nom de l’abaixador de MetroValència ubicat a Bétera

El Camp de Túria
La proposta feta des de la ‘Coalició Compromís’ per canviar el nom de l’abaixador de MetroValència a Bétera (substituint ‘Psiquiàtric’ per polígon Industrial Horta Vella’) ha sigut aprobada per totes les forces polítiques locals.

Bétera – Política

A més, els representants de la ‘Coalició Compromís’ sol·licitaven un accés per a connectar l’abaixador amb el polígon industrial, situat a uns 30 metros, i les millores en els accessos fins el Centro Específico de Enfermos Mentales (CEEM) de Bétera.

Finalment, totes les forces politiques locals (PP, UPIB, PSOE, Mas Camarena i CUBE) varen donar suport a esta iniciativa, presentada en el Ple que es va celebrar el passat dilluns. Amb esta iniciativa, l’Ajuntament de Bétera demanarà a la Generalitat Valenciana i a Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana el canvi de nom d’este abaixador per ressaltar la proximitat del Polígon Industrial Horta Vella. En esta mateixa iniciativa, es demanarà la millora dels accessos des de l’abaixador fins al polígon.

“Esta moció és la primera de les iniciatives incloses dins del Pla d’Estímul Econòmic Municipal que la ‘Coalició Compromís’ de Bétera proposa per al nostre poble. Entenem que servirà per a diferenciar-nos i millorar la competitivitat del nostre polígon i per afavorir l’entrada de noves empreses”, va ressaltar al respecte la portaveu d’esta formació, Cristina Alemany.

 

7 Comments
  1. Al corro del ayuntamiento
    comeremos palabras todos
    como comen los dueños
    promesas y juramentos
    ¡Achupé! ¡Achupé!
    ¡Abandonados nos quedamos!

    Aserrín, aserrán
    los beterenses piden pan,
    El alcalde en su despacho
    escondido como un aguilucho está.

    Aserrín, aserrán
    las esperanzas se van
    las del alcalducho vuelan mucho
    también las del charlatan.

    Aserrín, aserrán
    las campanas de San Juan,
    las de alante corren mucho,
    las de atrás se quedarán.

  2. Han tardado apenas 1 mes en llenarle el estomago a un exconcejal del PSOE y candidato a la alcaldia en otro pueblo en las pasadas elecciones locales. Ahora contamos con un encargado y dos operarios (uno de ellos yerno del encargado) que forman una especie de brigada de intervencion rapida de obras publicas. ¿Ves? para ellos si hay dinero.

  3. Todo son promesas cuando se inicia la campaña elecctoral, y sé, que es el canon a seguir, que hay muchas trabas al iniciar cosas que en su día se prometieron.
    Aunque siempre hay preferencias y preferentes, todos los ciudadanos posee unos derechos y está obligado a cumplir ciertas normas y deberes.Hay auténticos dramas familiares en los cuales no tienen ningún tipo de ingresos, este cataclismo conlleva practicamente a mendigar.¡Como! pues como bien se sabe, últimamente está desbordada Cáritas y no hay suficientes recursos para todos.
    A mi manera, tengo la esperanza de conseguir aclararte algo, un saludo.

  4. Porque no se aprueba por unanimidad llenar estómagos de comida que están llenos de aire, y que gracias a gente más solidaria y con menos recursos que todos vosotros, están cumpliendo con vuestra misión?

Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.

logo infoturia roig

InfoTúria Periòdic del Camp de Túria · C/Belgrado, 17 · La Pobla de Vallbona · Tel. 962744555

Contacta amb InfoTúria ací

Llicència CC 3.0
Segueix-nos en